Τα digital events όπως για παράδειγμα τα webinars, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να «συνδεθείτε» με το κοινό-στόχο σας, να τους ενημερώσετε για το brand / τα προϊόντα σας και να έχετε πωλήσεις. Aυτό ισχύει περισσότερο το 2020, επειδή τα περισσότερα events που απαιτούν φυσική παρουσία ακυρώνονται λόγω της πανδημίας covid19.

Για να γίνει πιο κατανοητό, παρακάτω θα δείτε έξι βασικές μεθόδους μέτρησης, προκειμένου να παρακολουθείτε καλύτερα την αποτελεσματικότητα των digital events.

Εάν παρακολουθείτε αυτές τις μετρήσεις και χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που συλλέγονται από αυτές, θα επιτύχετε πιο αποτελεσματικά τους στόχους του marketing με τα online events σας.

Δείτε το πλήρες infographic παρακάτω

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)