Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Google+, Vine, YouTube, Periscope, LinkedIn… είναι πολύ εύκολο να μπερδευτείτε και να μην μπορείτε να αποφασίσετε με ποιον τρόπο να κινηθείτε και ποιο κοινωνικό δίκτυο να επιλέξετε για την προώθηση της εταιρίας σας.

Βήμα 1: Κινηθείτε αργά

Σκεφτείτε καλά πριν αποφασίσετε τη στρατηγική σας. Να θυμάστε ότι είναι καλύτερο να κάνετε λίγα πράγματα και καλά παρά πολλά και μέτρια.

Βήμα 2: Αναγκαιότητα

Δεχθείτε ότι το Facebook και το Google+ είναι υποχρεωτικά.

Βήμα 3: Απαντήστε τις παρακάτω ερωτήσεις

Πόσες ώρες τη βδομάδα μπορείτε να αφιερώσετε σε ένα κοινωνικό δίκτυο; Ανάλογα το μέγεθος της εταιρίας σας και της ομάδας marketing, μπορεί να είναι από 5 έως 80 ώρες. Πρέπει να σκεφτείτε ρεαλιστικά το χρόνο σας!

Ποια είναι τα δημογραφικά στοιχεία του στόχου σας; Ποια είναι η ηλικία του κοινού; Μετράει το φύλλο; Έχουν συγκεκριμένο εισόδημα; Αυτά λογικά θα τα γνωρίζετε ήδη από το brand σας. Το δύσκολο κομμάτι είναι να αποφασίσετε ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα φτάσει το στοχευμένο κοινό. Τα social media δεν έχουν δημιουργηθεί με όμοιο τρόπο. Για παράδειγμα, η πλειοψηφία των χρηστών του Snapchat είναι γυναίκες κάτω των 25. Ενώ το 56% των ανθρώπων άνω των 65 είναι χρήστες του Facebook. Πληροφορίες τέτοιου είδους είναι πολύ χρήσιμες για τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε.

Βήμα 4: Αφήστε χώρο για ανάπτυξη

Δημιουργήστε λογαριασμούς Twitter και Instagram ακόμη κι αν δεν σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να μην υπάρχει διαθέσιμο όνομα όταν αποφασίσετε να επεκταθείτε στα κοινωνικά δίκτυα. Φροντίστε λοιπόν να “κρατήσετε” το brand σας σε όλες τις social media platforms για μελλοντική χρήση.

Όταν κάποιο νέο social media κάνει την εμφάνισή του π.χ. το Periscope, είναι επίσης πολύ χρήσιμο και θα κερδίσετε χρόνο αν περιμένετε λίγο καιρό να δείτε τη χρήση του και εάν αυτό γίνεται άμεσα διάσημο. Δεν τυγχάνουν μεγάλης αναγνώρισης όλα τα κοινωνικά δίκτυα αλλά είναι πολύ σημαντικό να είστε στην κορυφή σε περίπτωση που την αποκτήσουν.

Πηγή: wersm.com