Τα lockdowns του Covid-19 ανάγκασαν ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να λάβουν υπόψη τους το eCommerce ως εναλλακτική λύση για να ενισχύσουν τα έσοδά τους.

Το eCommerce έχει τεθεί σε ισχύ εδώ και αρκετό καιρό, με όλο και περισσότερους αγοραστές να θέλουν να αγοράσουν διαδικτυακά. Πράγματι, σύμφωνα με στοιχεία από το eMarketer, οι πωλήσεις από το eCommerce αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το 22% των συνολικών λιανικών πωλήσεων έως το 2023, με ποσοστό 14% για το έτος 2019. Φαίνεται πολύ λογική η εξέλιξη αυτή, αφού οι άνθρωποι μέχρι πριν λίγο καιρό δεν είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν τα καταστήματα, παρά μόνο online. Συνεπώς, οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο την ευκολία και την άνεση των online αγορών.

Εάν η επιχείρησή σας δεν είχε λάβει σοβαρά υπόψη το eCommerce στο παρελθόν, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Αν ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε τις digital πωλήσεις, αυτή η συλλογή στατιστικών στοιχείων και πληροφοριών θα σας βοηθήσει.

Το παρακάτω infographic αναφέρει βασικά σημεία από μελέτες για τις μεθόδους του eCommerce, συμπεριλαμβανομένων των τάσεων των πελατών, των προτιμήσεών τους και άλλων.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)