Σχεδιάζετε να εστιάσετε περισσότερο στο Instagram φέτος για καλύτερη προσέγγιση του κοινού;

Η πλατφόρμα παραμένει μία από τις μοναδικές social πλατφόρμες δισεκατομμυρίων χρηστών. Η εφαρμογή, έχοντας προσθέσει πρόσφατα το Reels και το Shops, συνεχίζει να εξελίσσει τη χρησιμότητά της και να παρέχει περισσότερους τρόπους για να προσελκύσει και να δώσει κίνητρο σε πιθανούς πελάτες.

Εάν δεν έχετε σκεφτεί ακόμα να κάνετε σελίδα της εταιρείας σας στο Instagram, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή.

Έχουμε συγκεντρώσει μια γενική εικόνα μιας σειράς βασικών στοιχείων για τη χρήση του Instagram, συμπεριλαμβανομένου του μέσου χρόνου που αφιερώνεται εντός της εφαρμογής, καθώς επίσης πληροφορίες αγορών, engagement, ανάπτυξη του marketing influencer κι άλλα.

Δείτε το πλήρες Infographic παρακάτω.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)