Για την αγορά νέων προϊόντων, χρησιμοποιούμε τις πλατφόρμες των social media και ζούμε στη γενιά που βασίζεται περισσότερο στα social media για συστάσεις και προτάσεις.
Η γενιά αυτή προτιμά περισσότερο τα likes, τα σχόλια και τους followers παρά την ύπαρξη πραγματικών φίλων.
Το Instagram είναι μια από τις μεγαλύτερες εφαρμογές των social media και υπόσχεται ακόμα περισσότερα στο μέλλον. Το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook, έχει στόχο να βοηθήσει τους followers και τις επιχειρήσεις, να κερδίσουν ένα σημαντικό ποσό εσόδων μέσω της πλατφόρμας.
Πρόσφατα, το Instagram παρουσίασε τις νέες λειτουργίες, για να βοηθήσει τους διαχειριστές των λογαριασμών των επιχειρήσεων, ώστε να μπορούν εύκολα να δουν ποια από τα post και stories τους δημιουργούν περισσότερους followers.
Αυτό το νέο update δίνει επίσης τη δυνατότητα στους διαχειριστές, να μπορούν να δουν σε μια συγκεντρωτική προβολή τις αλλαγές των followers ανά ημέρα η εβδομάδα.
Οι διαχειριστές των επαγγελματικών προφίλ μπορούν ακόμα να θέσουν ή και να τροποποιήσουν τα όρια ηλικίας σύμφωνα με τους κανονισμούς της κάθε χώρας, για την ανάλογη προβολή του περιεχομένου τους.
Επίσης το Instagram δίνει τη δυνατότητα στους διαχειριστές των επαγγελματικών προφίλ να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο του περιεχομένου τους σχετικά με το εάν θα εμφανίζονται ή όχι τα στοιχεία επικοινωνίας.