Όπως και σε άλλες βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, ο κoρονοϊός  έχει επηρεάσει σημαντικά και τους digital marketers. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή πολλές επιχειρήσεις έχουν μειώσει τον προϋπολογισμό του marketing, οδηγώντας σε τεράστια απώλεια εσόδων για τα digital κανάλια.

Η Google και το Facebook αναμένουν απώλειες 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα από διαφημίσεις. Επίσης, οι influencers έχουν μεταβολές στο εισόδημά τους, ενώ η BuzzFeed αναστέλλει τις πληρωμές του προσωπικού και των στελεχών της για να αποφύγει τις απολύσεις.

Παρά το χάος που επικρατεί, τα κανάλια των social media όπως το YouTube, το Facebook και το Instagram έχουν αυξήσεις προβολών.

Η εταιρία Tubular Labs της Google Analytics ανέφερε ότι οι κάτοικοι της Αμερικής αυξάνουν όλο και περισσότερο τις προβολές στο YouTube. Η Tubular Labs ταξινόμησε τα βίντεο σε πέντε κατηγορίες: αθλήματα, μουσική, υγεία / γυμναστήριο, άνθρωποι / lifestyle και τέχνες / πολιτισμός. Μετρήθηκαν οι προβολές τους για επτά ημέρες (20-27 Μαρτίου 2020). Οι αριθμοί συγκρίθηκαν με τις προβολές που συγκεντρώθηκαν τον Μάρτιο του 2019 και είδαν:

  • Αύξηση κατά 63% των τηλεθεατών στα βίντεο υγείας και γυμναστικής
  • Την αύξηση του 63% και στα μουσικά βίντεο
  • Την αύξηση κατά 29% των βίντεο που σχετίζονται με τις τέχνες
  • Τα αθλητικά βίντεο αυξήθηκαν κατά 20%
  • Τα βίντεο σχετικά με το lifestyle αυξήθηκαν κατά 17%

Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω infographic για περισσότερες πληροφορίες:

(Πηγή: www.digitalinformationworld.com)