Μπορούμε όλοι να θυμηθούμε μια άσχημη εμπειρία σχετικά με την εξυπηρέτησή μας ως πελάτες στη ζωή μας, αλλά πόσο συχνά κάνουμε παράπονα σε κάποιον που πραγματικά έχει την ικανότητα να κάνει κάτι γι ‘αυτό;
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% από εμάς θα πει κάτι για μια αρνητική εμπειρία στους φίλους μας, χωρίς να απευθυνθούμε σε αυτόν που πρέπει. Σε αυτή τη περίπτωση όμως, πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να καταλάβουν τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες τους, ώστε να αποφευχθεί η κακή εξυπηρέτηση των πελατών;
Ακολουθούν τρεις σημαντικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε:
Αφήστε τους πελάτες να εκφράσουν τη γνώμη τους ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους
Πετυχημένος ανταγωνισμός στην αγορά σημαίνει κάτι περισσότερο από την προσφορά καλύτερων τιμών. Σήμερα, οι πελάτες παραμένουν, όταν παρέχετε κορυφαία εξυπηρέτηση. Τουλάχιστον, επιθυμούν να αντιμετωπίζονται με καλοσύνη και σεβασμό. Το 59% των καταναλωτών έχει υψηλότερες προσδοκίες σχετικά με την εξυπηρέτηση τους από ότι στο παρελθόν και οι αναποτελεσματικές προσεγγίσεις σας μπορεί να κάνουν τους ανταγωνιστές σας να υπερισχύσουν.
Ξεχωρίστε από τους ανταγωνιστές σας παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση
Η εφαρμογή συστημάτων και τεχνολογιών που κάνουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών πιο εύκολη και γρήγορη θα οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα, υπερισχύοντας από τους υπόλοιπους.
Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας για να αποκτήσετε ισχυρότερες σχέσεις μαζί τους
Στο τέλος της ημέρας, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες σας δεν τελειώνει στην πώληση. Είναι απαραίτητο να υπάρχει εξαιρετική και ουσιαστική εξυπηρέτηση των πελατών για παραμείνουν ευχαριστημένοι. Το μυστικό είναι να ακούτε τους πελάτες σας και να εφαρμόζετε αυτά που σας λένε για να τους δείξετε ότι η γνώμη τους αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.
Το παρακάτω infographic από το SuperStaff τονίζει τις προσδοκίες των καταναλωτών, σημαντικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)