User Generated Content Tools

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του User Generated Content (UGC) σε 4 απλά βήματα!

Χωρίς αμφιβολία ο ρυθμός ανάπτυξης των social media είναι τεράστιος, και μερικές φορές αισθανόμαστε ότι η εξεύρεση του σωστού περιεχομένου και η σωστή στρατηγικά χρήση του είναι αδύνατη. Δεν θα έπρεπε όμως!

Στην εποχή του Twitter και του Instagram, οι χρήστες κάνουν μεγάλο μέρος της δουλειάς μας, για εμάς. Το 80% του online περιεχομένου δημιουργείται από τους ίδιους τους χρήστες, και φυσικά το user generated content είναι 50% πιο αξιόπιστο από οποιοδήποτε άλλο μέσο στο διαδίκτυο.

Σε απλούς όρους: οι καταναλωτές θα προτιμούσαν να φάνε σε ένα τοπικό εστιατόριο με 5-αστέρων κριτικές από το Yelp ή με πολλά Facebook check-in από τους φίλους τους από ό,τι σε ένα νέο σχετικά άγνωστο στο κοινωνικό κύκλο τους εστιατόριο, έστω και αν αυτό έχει μια δυνατή διαφήμιση να το υποστηρίζει.

user-generated-content

Έτσι, το user generated content (UGC) είναι κάτι περισσότερο από μια τάση – είναι μια αναγκαιότητα για το branding. Τα social depth tools θα σας βοηθήσουν να “ενεργοποιήσετε” το brand σας, χρησιμοποιώντας το ανεκμετάλλευτο έως τώρα περιεχόμενο στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

  1. Ανακαλύψτε στα social media platforms εκείνο το περιεχόμενο που αφορά το δικό σας brand, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. πέρα από τα γνωστά φίλτρα, όπως τα #hashtag και τα σχόλια. Μέσω των νέων εργαλείων υποστηρίξτε καλύτερα το όνομά σας.
  2. Οργανώστε το UGC. Αποθηκεύστε γρήγορα και εύκολα περιεχόμενο απευθείας από το Instagram, Facebook, Twitter, κτλ., για μελλοντική χρήση στο δικό σας site.
  3. Ζητήστε άδεια χρήσης του περιεχομένου που βρήκατε. Επειδή βρίσκεται online, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε.
  4. Δημοσιεύστε άμεσα το UGC στις πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε. Ξεκινήστε να αλληλεπιδράτε με τους χρήστες σας.

Συνδεθείτε με τους χρήστες σας! Μην ξεχνάτε ότι το 92% των καταναλωτών προτιμούν προτάσεις και συστάσεις από οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης.

 

Πηγή: www.socialmediatoday.com

 

Posted on November 13, 2015 in Branding, Facebook, Instagram, Pinterest, Social Media, Twitter

Share the Story

About the Author

Back to Top