Η Google ετοιμάζει ένα νέο εργαλείο για να μεταμορφώσει την εμπειρία στις αγορές μέσω κινητού, το οποίο ονομάζεται Google Buy Button.

Αυτό το εργαλείο σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Google θα εμφανίζεται ως button “Buy on Google” ή “Checkout” κάτω από το κάθε προϊόν – αποτελέσμα της έρευνας. Όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο button, θα κατευθύνεται αυτόματα στην ιστοσελίδα της λιανικής πώλησης όπου θα μπορεί να κάνει την αγορά. Η ιστοσελίδα και η διαδικασία της αγοράς θα φιλοξενούνται από την Google ενώ η εταιρία της λιανικής θα συνδέεται με τον πελάτη μέσω της συναλλαγής. Έτσι, η Google θα χρεώνει την εταιρία πώλησης για το κλικ μέσω της σελίδας εμφάνισης των αποτελεσμάτων της αλλά δεν θα έχει κάποιο όφελος από την συναλλαγή.

POG - Under Armour

Επιπλέον η Google μεταμορφώνει και τα ψώνια μέσω εικόνων. Όταν ο χρήστης θα ψάχνει για κάποιο προϊόν και θα ενεργοποιούνται τα Google ads στην αρχή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, με το πέρασμα του ποντικιού το αποτέλεσμα θα επεκτείνεται προσφέροντας μεγαλύτερες εικόνες και περισσότερα στοιχεία για κάθε προϊόν πώλησης. Επίσης, επανασχεδιάζει τις διαφημίσεις ώστε να τονίζονται οι αξιολογήσεις και τα σχόλια. Κάποια προϊόντα θα έχουν μια κάρτα χαρακτηριστικών ώστε ο χρήστης – αγοραστής να γνωρίζει π.χ. εάν το νέο smartphone έχει 8 ή 13MP κάμερα, κτλ.

Η Google προσφέρει εδώ και δύο χρόνια πληροφορίες για προϊόντα μέσω διαφημίσεων και αγγελιών αλλά τώρα με τη βοήθεια του νέου εργαλείου και των εταιριών της λιανικής πώλησης θα βελτιώσει τα δεδομένα.

Πηγή: mashable.com